Lähetän ensi viikolla postitse noin tuhat suoraviestiä. Tavoitteeni on markkinoida Noste-iltalento-palveluamme. Tämän vuoden puolella olisi vielä vapaata kapasiteettia.

Itse lähetys on pieni pahvilaatikko, josta löytyy uusin Tuotteistajan pikaopas, Noste-iltalentoja myyvä kortti ja saatekirje.

Pyydän apuasi. Tässä alla näet aineistojen luonnokset. Arvioi niitä:

  • Oliko kirjeessä jotain käsittämätöntä?
  • Jäikö jotain oleellista sanomatta?
  • Tökkäsikö jokin pahasti hermoon?

Yritä eläytyä asiakkaan tilanteeseen. Hän on tyypillisesti myyntijohtaja tai muu esimies, joka ei ole keksinyt vielä tälle syksylle mielenkiintoista pikkujouluohjelmaa.

Noste-iltalento-suorakirje, sivu 1

Noste-iltalento-suorakirjeen ensimmäinen sivu. Klikkaa kuva täysikokoiseksi.

Noste-iltalento-suorakirje, sivu 2

Noste-iltalento-suorakirjeen toinen sivu. Klikkaa kuva täysikokoiseksi.

Lisäksi paketissa on mukana kortti, joka mahtuu pikaoppaan väliin:

Noste-iltalento-kortti, takapuoli

Noste-iltalento-kortin etupuoli

Noste-iltalento-kortti, takapuoli

Noste-iltalento-kortin takapuoli

Boksin pintaan on painettu kuvaa matkustajakoneen ohjaamosta. Se näyttää tältä:

Noste-iltalento-boksin kansi

Noste-iltalento-boksin pintaan on painettu näkymää matkustajakoneen ohjaamosta.

Miltä kokonaisuus vaikuttaa? Avaisitko? Lukisitko? Ostaisitko?