Noste-suolakaivos® on tuotteistusprojekti viikossa

Suolakaivos on suurpaineprojekti, jonka avulla puristat höttöisenkin idean helposti ostettavaksi palvelutuotteeksi yhdessä työviikossa.

Myyjäsi hihkuvat riemusta, kun he saavat selkeästi paketoidun  kokonaisuuden sisäänheittotuotteekseen.

Projektiryhmäsi valmentajana toimii Suomen kokenein tuotteistaja Jari Parantainen. Hän opastaa, näyttää mallisuorituksia, antaa suoraa palautetta ja potkii porukkaasi vauhtia.

Saat kouraasi myyntivalmiin palvelupaketin. Myyjäsi pääsevät heti testaamaan sitä aitojen asiakasehdokkaiden luo.

Kuulostavatko oireet tutuilta?
  • Kukaan ei oikein tiedä, mistä tuotteistaminen kannattaisi aloittaa
  • Tuotteistusprojektit hyytyvät kerta toisensa jälkeen tuloksettomina
  • Projektiryhmä selittelee epäonnistumisia muilla kiireillään
  • Edes omat myyjäsi eivät ota tuotteistusten tuloksia käyttöönsä
  • Tuotteistukset ovat enemmän lämmintä puhetta kuin konkretiaa
  • Firmasi on täynnä perfektionisteja, jotka vain saivartelevat keskenään
  • Oma aikasi ei riitä tuotteistusprojektin johtamiseen

Hinta

9 850 € + alv 24 %
Projektin sisältö
  • Tarkoitettu yhden palvelun tuotteistamiseen
  • Asiantuntijasi ja myyjäsi tuotteistavat itse
  • Suomen kokenein tuotteistaja ohjaa ryhmääsi
  • Kestää yhden työviikon, jonka aikana 4 katselmusta
  • Katselmukset 2-tuntisina videoneuvotteluina suomeksi
  • Tuloksena myynti- ja markkinointikelpoinen sisäänheittotuote
Varaa projektisi

Suomen kokenein tuotteistaja avuksesi

DI Jari Parantainen on tuotteistanut insinöörien ja muiden asiantuntijoiden palveluja yli 20 vuotta. Hänen vuonna 2007 ilmestynyt Tuotteistaminen-kirjansa on kestohitti. Siitä on myynnissä nykyisin jo seitsemäs painos.

Noste-suolakaivoksessa saat Jarin konkreettiset tuotteistusohjeet omaan tilanteeseesi sovitettuna. Saat lentävän lähdön. Pääset pian laskuttamaan asiantuntijoittesi työstä enemmän kate-euroja.

Suomen kokenein tuotteistaja
  • Suomen eniten myyty tuotteistuskirja
  • Yli tuhat tuotteistuskoulutusta
  • Asiakkaina yli 300 yritystä
  • Yli 200 tuotteistusprojektia
  • 18 vuotta tuotteistajan töitä
  • Suomen parhaaksi bisnesblogiksi valittu Pölli tästä
Jari Parantainen on Suomen kokenein tuotteistaja

Kenelle Suolakaivos-projekti sopii parhaiten?

Noste-suolakaivos-tuotteistusprojekti sopii erityisesti huipputekniikkaa tai asiantuntijapalveluja toimittavien b2b-yritysten johtajille, kärsimättömille myynnin ammattilaisille ja projektitoimituksista vastaaville asiantuntijoille.

Suolakaivoksen avulla nostat hetkeksi painetta pytyssä niin, että jo kauan lykkäämäsi tai jumiin päätynyt tuotteistushanke vihdoin jyrää maaliinsa.

Suolakaivokset sopivat erityisesti sellaisille asiantuntijoille, jotka haluavat napakan sisäänheittotuotteen. Tuloksen täytyy siis olla jotain hyvin selkeästi rajattua, suhteellisen edullista ja asiakkaan kannalta vaivatonta & riskitöntä ostettavaa.

Kenelle Suolakaivos-projekti ei sovi?

Suolakaivoksen idea on se, että asiantuntijasi raatavat ja tuotteistavat itse – muuten he tuskin oppivat mitään. Juuri siksi projektin nimikin on  Suolakaivos. 

Noste-suolakaivos ei siis ole tarkoitettu sellaiselle projektiryhmälle, joka haluaa avaimet käteen -tuotteistuksen mahdollisimman vaivattomasti.

Huomaa myös, että Noste-suolakaivoksen työkieli on aina suomi. Projekti on aivan riittävän vaikea jo kotimaisellakin kielellä. Toki tulokset voidaan sitten kääntää heti hankkeen lopuksi mille kielelle tahansa.

Miten asiantuntijasi hyötyvät?

  • Projekti pakottaa lopettamaan saivartelun ja patustelun
  • Myynnistä vastaavat ammattilaisesi sitoutuvat hankkeeseen
  • Käytännön opit jäävät paljon paremmin mieleen kuin teoria
  • Saat hankkeen tuloksena konkreettista uutta myytävää
  • Pystyt toistamaan saman tuotteistusprosessin omin voimin
  • Kaikki säästävät aikaansa, kun hanke etenee kuukaudessa maaliin
  • Saat käyttöösi satojen projektien kokemukset

Jos et ole tyytyväinen Suolakaivokseesi, saat rahasi takaisin.

Takuun edellytyksenä on vain reilu avoimuus. Tykitä kritiikkisi kiertelemättä ja kaartelematta kirjallisesti niin, että Jari voi julkaista sen nimelläsi varustettuna. Kuvasi olisi kiva yllätys. Mitä yrmympi ilme, sitä parempi.

Kokemuksia Jari Parantaisen palveluista

Mikä muuttuu tämän valmennuksen ansiosta?

  • Tuotteistamisen periaatteet, tavoitteet ja hyödyt kirkastuvat
  • Asiantuntijasi oppivat yhteisen sanaston tuotteistustöitään varten
  • Jokainen oppii hyväksi havaitun tuotteistusprosessin vaiheet
  • Osallistujat tunnistavat hittituotteen kriteerit ja ennusmerkit
  • Osaatte välttää usein toistuvia tuotteistusprojektien kömmähdyksiä
  • Konkreettisia esimerkkejä on helppo soveltaa omaan bisnekseenne
  • Saatte nopeasti uutta konkreettista myytävää
Ei laulua, ei leikkiä -leimasin

Saat viikossa kolme tärkeintä myyjän työkalua

Suolakaivoksen avulla projektiryhmäsi rakentaa palvelupaketin, joka on helppo ostaa ja myydä.

1
10-sivuinen myyntiesitys

Tiivistämme tuotteistuksesi tärkeimmät argumentit napakaksi myyntiesitykseksi. Se toimii työkaluna, jonka avulla pakotamme myyntipuheesi loogiseksi ja sujuvaksi.

2
Kysymyksiä & Vastauksia -pläjäys

Mitä järkevää myyjäsi osaa sanoa, kun asiakas kysyy, että ”miksi tämä palvelunne on näin kallis?” Suolakaivoksen jälkeen jokainen tietää vastauksen tähänkin hankalaan kysymykseen.

3
Hinnasto

Hinnastoa et tarvitse siksi, että hintasi olisivat niin mutkikkaat. Sen sijaan hinnasto on mainio väline kertoa, millainen palvelusi versio tai varustelista vastaa mitäkin veloitustasi.

  • Eikä tässä suinkaan vielä kaikki. Jos projektiryhmälläsi vain energiaa riittää, viikossa syntyvät myös uuden palvelusi esite, laskeutumissivu, tarjousmalli ja vastuujakotaulukko. Värvää myös mainostoimistosi hankkeeseen mukaan.