Palvelun tuotteistaminen -koulutus tuplaa kate-eurot

Palvelun tuotteistaminen -koulutus on tarkoitettu insinööreille ja muille asiantuntijoille sekä heidän esimiehilleen. Kuten olet huomannut, gurujen rautaista osaamista on usein tuskaisen vaikea myydä.

Tuotteistamisen tarkoitus on tehdä ostamisesta helppoa. Tämä koulutus tiivistää työntekijöillesi keinot, joilla osaamisensa käy kaupaksi nopeammin ja kannattavammin. Ei ole lainkaan harvinaista, että kate-eurot tuplaantuvat. Tuhti myyntikate on aina paras vakuutus työpaikkojen säilyttämiseksi ankeinakin aikoina.

Kuulostavatko oireet tutuilta?
  • Asiakkaasi johtajat eivät tajua insinööriesi teknokieltä
  • Ostaja ei hahmota, miten palvelunne poikkeaa kilpailijoista
  • Kukaan ei osaa kertoa palvelujenne hintoja
  • Tarjousten turaaminen maksaa aivan perkeleesti
  • Projektien toimitusajat venyvät ja paukkuvat
  • Hankkeiden hallitsematon räätälöinti painaa tuloksen pakkaselle
  • Firmaltasi puuttuvat helposti ostettavat sisäänheittopaketit
  • Markkinointi on tehotonta ilman konkreettisia palvelutuotteita

Hinnasto

Valitse koulutuksen kesto ja koulutuspaikan sijainti. Veloitus sisältää aina kaikki kouluttajan matkakulut. Koulutus pidetään yrityksesi tiloissa.

Palvelun tuotteistaminen -koulutus on saatavana kolmena eri versiona: enintään kaksituntisena, puolen päivän pituisena tai koko päivän mittaisena.

Kahden tunnin koulutus 2 850 €
Puolen päivän koulutus 3 450 €
Koko päivän koulutus 4 450 €

Hintoihin lisätään arvonlisäveroa 24 %.

Kahden tunnin koulutus 3 750 €
Puolen päivän koulutus 4 150 €
Koko päivän koulutus 5 150 €

Hintoihin lisätään arvonlisäveroa 24 %.

Kahden tunnin koulutus 4 650 €
Puolen päivän koulutus 5 250 €
Koko päivän koulutus 6 250 €

Hintoihin lisätään arvonlisäveroa 24 %.

Kouluttaja

Palvelun tuotteistaminen -koulutuksen vetää Suomen kokenein tuotteistaja Jari Parantainen.

Takuu

Jos et ole sataprosenttisen tyytyväinen Palvelun tuotteistaminen -koulutukseen, saat kaikki rahasi takaisin.

Kouluttajana Suomen kokenein tuotteistaja

DI Jari Parantainen on tuotteistanut insinöörien palveluja yli 20 vuotta. Hänen vuonna 2007 ilmestynyt Tuotteistaminen-kirjansa on kestohitti. Siitä on myynnissä nykyisin jo seitsemäs painos.

Palvelun tuotteistaminen -koulutuksessa kuulet Jarin konkreettiset tuotteistusohjeet napakaksi tiivistettynä. Saat lentävän lähdön. Pääset pian laskuttamaan insinööriesi työstä enemmän kate-euroja.

Suomen kokenein tuotteistaja
  • Suomen eniten myyty tuotteistuskirja
  • Yli tuhat tuotteistuskoulutusta
  • Asiakkaina yli 300 yritystä
  • Yli 200 tuotteistusprojektia
  • 18 vuotta tuotteistajan töitä
  • Suomen parhaaksi bisnesblogiksi valittu Pölli tästä
Palvelun tuotteistaminen -koulutus
Kenelle koulutus sopii

Kenelle Palvelun tuotteistaminen -koulutus sopii parhaiten?

Jari Parantaisen tuotteistuskoulutus sopii erityisesti huipputekniikkaa tai asiantuntijapalveluja toimittavien b2b-yritysten ratkaisumyynnin ammattilaisille, projektitoimituksista vastaaville asiantuntijoille ja heidän esimiehilleen.

Onnellisen osallistujan titteli on tyypillisesti tekninen asiantuntija, projekti-insinööri, projektipäällikkö, tuotekehityspäällikkö, palvelupäällikkö, tuotepäällikkö,  markkinointijohtaja, myyntijohtaja tai yksikön vetäjä.

Kenelle Palvelun tuotteistaminen -koulutus ei sovi?

Huonoimmat palautteet tästä koulutuksesta antavat yleensä ne osallistujat, joiden työnantaja (tai asiakas) toimii tiukasti viranomaisten säätelemällä alalla. Sellaisia ovat teleoperaattorit, apteekit, terveydenhuollon yritykset, pankit, vakuutusyhtiöt ja lakitoimistot.

Myös julkishallinnon parissa painivat sekä suurten keskusliikkeiden tavarantoimittajat ovat usein avun ulottumattomissa – ainakin omasta mielestään.

Palautteiden taustalla on ns. opittu avuttomuus. Osallistujat ovat vankasti sitä mieltä, etteivät he voi tehdä mitään toisin. Siksi he vain turhautuvat.

Kenelle koulutus ei sovi
Koulutus: palvelun tuotteistaminen

Koulutuksesta saat vastauksen kysymyksiin

  • Millaisista konkreettisista osista hyvä tuotteistus koostuu?
  • Mistä tuotteistusprojekti kannattaa aloittaa?
  • Millainen on toimivaksi todettu tuotteistajan tiekartta?
  • Miksi tarvitset sisäänheittotuotteen?
  • Mistä tunnistat hyvän sisäänheittopaketin?
  • Mitkä ovat hittituotteen takuuvarmat tunnusmerkit?
  • Miksi juuri insinöörien osaamista kannattaisi tuotteistaa?

Jos et ole tyytyväinen koulutukseen, saat kaikki rahasi takaisin.

Takuun edellytyksenä on vain reilu avoimuus. Tykitä kritiikkisi kiertelemättä ja kaartelematta kirjallisesti niin, että Jari voi julkaista sen nimelläsi varustettuna koulutuksen muiden palautteiden ohessa. Kuvasi olisi kiva yllätys. Mitä yrmympi ilme, sitä parempi.

Kokemuksia Jari Parantaisen koulutuksista

Mikä muuttuu tämän koulutuksen ansiosta?

  • Tuotteistamisen periaatteet, tavoitteet ja hyödyt kirkastuvat
  • Asiantuntijasi oppivat yhteisen sanaston tuotteistustöitään varten
  • Jokainen tietää hyväksi havaitun tuotteistusprosessin vaiheet
  • Osallistujat tunnistavat hittituotteen kriteerit ja ennusmerkit
  • Osaatte välttää usein toistuvia tuotteistusprojektien kömmähdyksiä
  • Konkreettisia esimerkkejä on helppo soveltaa omaan bisnekseenne
  • Saat napakan startin omalle tuotteistushankkeellenne
Ei laulua, ei leikkiä -leimasin

Raivaa insinööriesi myyntityön 3 pahinta vihollista

Palvelun tuotteistaminen -koulutuksessa Jari kertoo konkreettisten esimerkkien avulla, miten asiantuntijatyön sitkeät viholliset heikentävät organisaatiotasi ja nakertavat tulostasi. Tietenkin saat niihin myös vastalääkettä, jotta menestyisit työssäsi entistäkin paremmin.

1
Tiedon taakka

Mitä viisaampi gurusi on, sitä enemmän tiedon taakka vaivaa häntä. Se tekee asiakkaasi elämästä yhtä helvettiä.

2
Kennedy-kooma

Näyttääkö asiakaskäynnille ajautunut insinöörisi panikoivalta peuralta auton ajovaloissa? Se johtuu ns. räätälin kirouksesta.

3
Aloiteanemia

Aloiteanemia on piilevä näivetystauti. Se on erityisen vaarallinen siksi, ettei se paljon ilmoittele itsestään.

  • Kaikkiin näihin kolmeen ongelmaan löytyy yksinkertainen ratkaisu. Se on asiantuntijapalvelun tuotteistaminen.