Lähetä viesti
Kirja: Tuotteistaminen 2, Tuotteistajan 10 psykologista vipua, Antti Apunen & Jari Parantainen

Tuotteistaminen 2

Tuotteistajan 10 psykologista vipua

Tuotteistaminen-kirja kertoi, miten tuotteistus etenee käytännössä. Tuotteistaminen 2 puolestaan perustelee, miksi tuotteistaminen on ylipäätään tärkeää. Minkä vuoksi palveluja kannattaisi konkretisoida? Miten tuotteistaminen poistaa asiakkaan pelkoja? Entä kuinka rakennat auktoriteetin tunnusmerkit tai autat valintahalvauksen saanutta ostajaa?

Tuotteistaminen 2 avaa kymmenen tärkeää ostamisen psykologista perusperiaatetta. Niiden avulla tuotteistaja saa entistä tehokkaammin muutetuksi osaamisensa rahaksi.

(Tuotteistaminen 2:n ensimmäinen painos oli nimeltään Gurumarkkinointi. Teoksen kolmannen painoksen nimi vaihdettiin paremmin sisältöä kuvaavaksi Tuotteistaminen 2:ksi.)

Kirjoittaja: Antti Apunen & Jari Parantainen
Julkaistu: 2011
Kieli: Suomi
Kustantaja: Talentum
Formaatti: Nidottu
Sivumäärä: 285
ISBN: 978-952-14-1790-0
Kirja: Hinnoittelu on helppoa ja hauskaa, Jari Parantainen

Hinnoittelu on helppoa ja hauskaa

Tämä kirja kertoo 55 vinkkiä, joiden avulla nostat hintojasi niin, että asiakkaat silti ostavat. Saat palvelustasi paremman katteen. Hinnoittelu on silkkaa psykologiaa. Pahin vihollisesi asuu korviesi välissä.

Tutustu kirjaan
Kirja: Tuotteistaminen, Jari Parantainen

Tuotteistaminen

Haluaisitko luoda palvelutuotteen, joka osoittautuisi menestykseksi? Tuotteistaminen-kirja kertoo, miten rakennat höttöisestä palvelusta oman hittituotteesi vaiheittain kymmenessä työpäivässä. Pääset seuraamaan aitoa tuotteistusprojektia lähietäisyydeltä.

Tutustu kirjaan
Kirja: Tuotteistajan taskuraamattu, Antti Apunen & Jari Parantainen

Tuotteistajan taskuraamattu

Insinööri kuvittelee usein, että asiakkaiden päätökset perustuvat järkeen ja kylmään harkintaan. Tuotteistajan taskuraamattu paljastaa päätöksenteon todelliset psykologiset perusmekanismit.

Tutustu kirjaan

Pölli tästä

Pölli tästä on ideapakki, joka kokoaa yksiin kansiin 101 lyhyttä esimerkkiä siitä, miten voisit tehdä toisin. Kiire ja stressi tappavat luovuuden, mutta jokainen tarvitsee uusia ideoita. Jos bisneksesi ei uudistu, kilpailijat jättävät sinut pian pölyyn yskimään.

Tutustu kirjaan
Kirja: Pölli tästä 2, Jari Parantainen

Pölli tästä 2

Pölli tästä 2 on ideavarkaan apaja, joka jalostaa asiakkaiden aivoitukset ja metkut käytännön liiketoiminnaksi. Miksi lähteä merta edemmäs kalaan, kun parhaan saaliin saa helposti poimimalla bisnesvonkaleet suoraan sumpusta?

Tutustu kirjaan
Kirja: Sissimarkkinointi, Jari Parantainen

Sissimarkkinointi

Sissimarkkinoijan opas kertoo käytännön esimerkkien avulla, miten yrittäjä markkinoi tuotteitaan ja palvelujaan tehokkaasti jopa nollabudjetilla. Toisin kuin kömpelöt kilpailijansa, hän käyttää enemmän järkeään kuin raakaa voimaa.

Tutustu kirjaan